Web Content Display Web Content Display

Organizacja Nadleśnictwa Olkusz

 

Nadleśnictwem kieruje Nadleśniczy

Nadleśnictwo podzielone jest na biuro Nadleśnictwa,
11 leśnictw
i Leśnictwo Szkółkarskie

W biurze Nadleśnictwa wydzielone są następujące komórki organizacyjne:

- Dział Gospodarki Leśnej - kieruje nim Zastępca Nadleśniczego

- Dział Finansowo-Księgowy - kierowany przez Głównego Księgowego

- Dział Administracyjno-Gospodarczy - kierowany przez Sekretarza Nadleśnictwa

- Inżynierowie Nadzoru

- Posterunek Straży Leśnej - kierowany przez Komendanta Straży Leśnej

Teren Nadleśnictwa został podzielony na 11 leśnictw:

  1. Leśnictwo Żarnowiec
  2. Leśnictwo Sierbowice
  3. Leśnictwo Poręba
  4. Leśnictwo Smoleń
  5. Leśnictwo Pazurek
  6. Leśnictwo Golczowice
  7. Leśnictwo Pomorzany
  8. Leśnictwo Rabsztyn
  9. Leśnictwo Gorenice
  10. Leśnictwo Żurada
  11. Leśnictwo Podlesie

oraz Leśnictwo Szkółkarskie

Leśnictwem kieruje leśniczy i ma do pomocy podleśniczego.

Przełożonym leśniczych jest Zastępca Nadleśniczego.

Asset Publisher Asset Publisher

Back

Zaproszenie do złożenia oferty na sprzatanie biura

Zaproszenie do złożenia oferty na sprzatanie biura

Olkusz, 5.12.2024 r.

 

Zapytanie o cenę

(Zaproszenie do złożenia oferty)

 

Nadleśnictwo Olkusz informuje, że do zamówienia będącego przedmiotem niniejszego zapytania o cenę nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.11 września 2019 (tekst jednolity Dz. U. 2024. poz.1320), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) tej ustawy. Wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł.

 

1. Zamawiający:

PGL LP  Nadleśnictwo Olkusz

32-300 Olkusz ul. Ponikowska 32

2. Przedmiot zamówienia:

 

Sprzątanie biura Nadleśnictwa Olkusz

  1. Kod CPV 74750000-1 - Usługi sprzątania biur
  2. rozmiar zadania – powierzchnia biura - 2 kondygnacje o łącznej powierzchni 963 m2
  3. zakres sprzątania:
  • odkurzanie, mycie i konserwacja podłóg – powierzchnia wykładzin – 472 m2, płytek – 420 m2, linoleum – 55 m2, pozostałe 16 m2.
  • czyszczenie mebli łącznie z ich konserwacją,
  • czyszczenie telefonów – 21 szt.,
  • mycie okien (przynajmniej raz na kwartał) – 54 szt. o łącznej pow. 310 m2,
  • codzienne mycie luster, umywalek, baterii, muszli klozetowych i pisuarów w łazienkach – 8 łazienek
  • utrzymanie w czystości aneksu kuchennego, tablic informacyjnych, parapetów okiennych i tapicerki meblowej,
  • sprzątanie pomieszczeń używanych okresowo tj. kancelaria tajna, serwerownia i archiwum nie częściej niż raz na kwartał, obowiązkowo pod nadzorem osoby odpowiedzialnej,
  • sprzątanie Sali konferencyjnej w zależności od potrzeb, nie częściej niż 4 razy w miesiącu.
  • codzienne czyszczenie i konserwacja ekspresów do kawy oraz czajników
  • pranie raz na pół roku wykładzin,
  • utrzymanie w czystości szklanych drzwi – 34 szt.
  • opróżnianie, mycie koszy na śmieci, codzienna wymiana worków na śmieci,
  • odkurzanie i czyszczenie gaśnic, grzejników, obrazów i innych elementów na ścianach,
  • odkurzanie, czyszczenie i mycie eksponatów i gablot,
  • uzupełnienie na bieżąco środków czystości w toaletach (mydło w płynie, środki zapachowe, ręczniki jednorazowe, papier toaletowy, płyn do WC),
  • uzupełnianie na bieżąco środków czystości w aneksie kuchennym.
  1. do wykonania w/w usług Nadleśnictwo zastrzega sobie stosowanie przez Wykonawcę następujących środków czystości:
  • do mycia kuchenek elektrycznych, zlewozmywaków stosować – środek nie powodujący zarysowań,
  • mycie mebli kuchennych – nie stosować środków powodujących zmatowienie powierzchni lub ich zarysowanie,
  • podłogi i ściany z powierzchnią ceramiczną – należy stosować środki, które nie powodują zarysowań i matowienia powierzchni.

•   w razie jakichkolwiek uwag co do stosowanych przez Wykonawcę środków czystości Nadleśnictwo ma prawo do żądania wymiany środków czyszczących na mniej agresywne

  1. usługi objęte niniejszym zakresem Wykonawca wykona przy użyciu własnych narzędzi (sprzętu), środków utrzymania czystości, środków toaletowych i higieny osobistej.
  2. zamawiający zapewnia schowek na sprzęt i środki higieny

 

3. Termin realizacji zamówienia

od 1 stycznia do 31 grudnia 2025 r.

 

4. Wymagania jakie powinni spełnić wykonawcy

Oferenci muszą wykazać się następującymi dokumentami:

a) Zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej – poświadczone nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania oferty

b) Zaświadczenie o nadaniu numeru identyfikacyjnego REGON

c) Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą składania oferty

d) Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą składania oferty.

e) przynajmniej jedne referencje poświadczające sprzątanie biur o powierzchni powyżej 500 m2 w ostatnich 3 latach.

f) polisa ubezpieczenia OC działalności przedsiębiorstwa o kodzie PKD 81.21.Z na minimalną kwotę  50 000 zł

 

5. Kryteria wyboru ofert

 

Najniższa cena

 

6. Miejsce i sposób uzyskania dodatkowej informacji lub szczegółowej dokumentacji:

 

Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Nadleśnictwa Olkusz lub pod nr telefonu 32 643 04 45 wysyłając zapytania na adres olkusz@katowice.lasy.gov.pl do dnia 19.12.2024 r.

osobą upoważnioną do kontaktu jest Piotr Komuński- sekretarz

 

7. Sposób przygotowania oferty:

oferta winna zawierać:

- nazwę, nazwisko (firma) oraz adres oferenta i adres mailowy

- wymagane zaświadczenia i referencje

- oferowaną cenę netto

 

8. Ofertę w formie papierowej można  przesłać na adres:

 

Nadleśnictwo Olkusz,

ul. Ponikowska 32, 32-300 Olkusz

w terminie do dnia 23 grudnia 2024 roku do godz. 10:00 z adnotacją na kopercie „Postępowanie na sprzątanie biura – nie otwierać przed 23.12.2024 r. do godz. 10:00”

 

lub w formie elektronicznej na adres olkusz@katowice.lasy.gov.pl W wiadomości formularz oferty należy przesłać jako osobny plik - spakowany i zaszyfrowany załącznik. Hasło do odszyfrowania załącznika – oferty należy przesłać osobnym mailem w dniu 23.12.2024 r. między godz. 945 a 1000 lub SMS na nr 728478833 z zaznaczeniem nazwy nadawcy

 

9. Otwarcie ofert nastąpi 23 grudnia 2024 o godz. 11:00 w biurze Nadleśnictwa. Nadesłane oferty zostaną rozpatrzone do dnia 27.12.2024 r. Wszyscy oferenci, którzy złożą pisemne oferty zostaną powiadomieni mailowo o wyniku postępowania.

10. Podpisanie umowy nastąpi do dnia 31.12.2024 r.

11. Zgodnie z informacją zamieszczoną na wstępie, do zamówienia będącego przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Wobec powyższego Nadleśnictwo Olkusz informuje, że zastrzega sobie prawo wyboru oferty bez prawa protestów i odwołań ze strony oferentów, a także prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyn

 

            Mateusz Łapaj
Nadleśniczy Nadleśnictwa Olkusz

 

 

Załączniki

  1. Załącznik nr 1 – Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu
  2. Załącznik nr 2 – Wzór umowy