Web Content Display
Cennik drewna i choinek
Aktualny cennik drewna obowiązujący od dnia 16 stycznia 2024 r.
Drewno Wielkowymiarowe Iglaste | ||||||
MD | SO | SW | JD | |||
Lp | Grupa handlowa | Kl. grubości | Cena brutto | Cena brutto | Cena brutto | Cena brutto |
1 | WA0 | 2 | 803,19 | 773,67 | 736,77 | 831,48 |
3 | 952,02 | 947,10 | 890,52 | 1025,82 | ||
2 | WB0 | 1 | 595,32 | 521,52 | 570,72 | 616,23 |
2 | 662,97 | 640,83 | 640,83 | 672,81 | ||
3 | 772,44 | 731,85 | 699,87 | 776,13 | ||
3 | WC0 | 1 | 473,55 | 473,55 | 473,55 | 473,55 |
2 | 552,27 | 553,50 | 551,04 | 559,65 | ||
3 | 633,45 | 630,99 | 621,15 | 610,08 | ||
4 | WD | 1 | 340,71 | 362,85 | 370,23 | 337,02 |
2 | 372,69 | 393,60 | 409,59 | 360,39 | ||
3 | 415,74 | 428,04 | 472,32 | 381,30 | ||
MD | SO | SW | JD | |||
5 | WBK | 1 | 618,69 | 541,20 | 592,86 | 640,83 |
2 | 688,80 | 666,66 | 665,43 | 699,87 | ||
3 | 803,19 | 760,14 | 728,16 | 806,88 | ||
6 | WCK | 1 | 492,00 | 492,00 | 492,00 | 492,00 |
2 | 573,18 | 575,64 | 573,18 | 581,79 | ||
3 | 658,05 | 655,59 | 645,75 | 634,68 | ||
7 | WDK | 1 | 354,24 | 376,38 | 383,76 | 349,32 |
2 | 387,45 | 409,59 | 425,58 | 375,15 | ||
3 | 431,73 | 444,03 | 490,77 | 396,06 | ||
Drewno Średniowymiarowe Iglaste | ||||||
MD | SO | SW | JD | |||
Grupa handlowa | Kl. grubości | Cena brutto | Cena brutto | Cena brutto | Cena brutto | |
8 | S10 | 676,50 | 676,50 | 553,50 | 553,50 | |
9 | S2A | 289,05 | 289,05 | 289,05 | 289,05 | |
10 | S2AP | 258,30 | 258,30 | 258,30 | 258,30 | |
11 | S2B | GK | 387,45 | 387,45 | 387,45 | 387,45 |
12 | S3B | 1 | 295,20 | 295,20 | 295,20 | 295,20 |
2 | 311,19 | 311,19 | 311,19 | 311,19 | ||
3 | 327,18 | 327,18 | 327,18 | 327,18 | ||
13 | S4 | 162,36 | 162,36 | 162,36 | 162,36 | |
Drewno Wielkowymiarowe Liściaste | ||||||
DB | DB C, JS | BK, JW, KL, OL | ||||
Grupa handlowa | Kl. grubości | Cena brutto | Cena brutto | Cena brutto | ||
14 | WA0 | 2 | 3451,38 | 2207,85 | 1051,65 | |
3 | 4419,39 | 2826,54 | 1332,09 | |||
15 | WB0 | 1 | 1552,26 | 992,61 | 544,89 | |
2 | 2495,67 | 1596,54 | 696,18 | |||
3 | 3582,99 | 2291,49 | 913,89 | |||
16 | WC0 | 1 | 1194,33 | 763,83 | 435,42 | |
2 | 1719,54 | 1099,62 | 544,89 | |||
3 | 2317,32 | 1482,15 | 696,18 | |||
17 | WD | 1 | 656,82 | 420,66 | 392,37 | |
2 | 1122,99 | 718,32 | 435,42 | |||
3 | 1552,26 | 992,61 | 478,47 | |||
18 | WDP | 1 | 553,50 | 392,37 | 345,63 | |
2 | 945,87 | 670,35 | 383,76 | |||
3 | 1307,49 | 927,42 | 421,89 | |||
BRZ | GB, WZ | TP, OS i pozostałe liściaste | ||||
Grupa handlowa | Kl. grubości | Cena brutto | Cena brutto | Cena brutto | ||
19 | WA0 | 2 | 942,18 | 567,03 | 562,11 | |
3 | 1124,22 | 622,38 | 635,91 | |||
20 | WB0 | 1 | 635,91 | 441,57 | 408,36 | |
2 | 739,23 | 487,08 | 461,25 | |||
3 | 846,24 | 555,96 | 517,83 | |||
21 | WC0 | 1 | 519,06 | 369,00 | 362,85 | |
2 | 583,02 | 408,36 | 405,90 | |||
3 | 670,35 | 456,33 | 448,95 | |||
22 | WD | 1 | 446,49 | 312,42 | 307,50 | |
2 | 494,46 | 341,94 | 346,86 | |||
3 | 536,28 | 376,38 | 387,45 | |||
23 | WDP | 1 | 317,34 | 268,14 | 277,98 | |
2 | 350,55 | 292,74 | 312,42 | |||
3 | 380,07 | 323,49 | 350,55 | |||
Drewno Średniowymiarowe Liściaste | ||||||
BK | BRZ, OL | DB | ||||
Grupa handlowa | Kl. grubości | Cena brutto | Cena brutto | Cena brutto | ||
24 | S2A | 393,60 | 344,40 | 553,50 | ||
25 | S2AP | 376,38 | 321,03 | 492,00 | ||
26 | S2B | GK | 418,20 | 369,00 | 615,00 | |
27 | S4 | 226,32 | 226,32 | 226,32 | ||
DB C, JS, WZ, GB, AK | JW, KL i pozostałe liśc. twarde | TP,LP,OS i pozostałe liść. miękkie | ||||
Grupa handlowa | Kl. grubości | Cena brutto | Cena brutto | Cena brutto | ||
28 | S2A | 350,55 | 295,20 | 263,22 | ||
29 | S2AP | 314,88 | 250,92 | 249,69 | ||
30 | S2B | GK | 369,00 | 319,80 | 295,20 | |
31 | S4 | 226,32 | 226,32 | 162,36 | ||
Drewno pozyskane kosztem nabywcy | ||||||
Iglaste | Liściaste twarde | Liściaste miękkie | ||||
Grupa handlowa | Kl. grubości | Cena brutto | Cena brutto | Cena brutto | ||
32 | M2 PKN | 30,75 | 43,05 | 43,05 | ||
33 | KO PKN | 30,75 | 43,05 | 43,05 | ||
34 | S3B PKN | 1 | 223,86 | - | - | |
2 | 238,62 | - | - | |||
3 | 253,38 | - | - | |||
35 | S4 PKN | 75,03 | 126,69 | 67,65 |
M2 - drobnica gałęziowa
KO - karpina opałowa
S3b - żerdzie gospodarcze
S4 - opał
iglaste - So, Md,Św, Jd, Dg i pozostałe iglaste
liściaste twarde - Gb, Bk, Db, DbC, Js, Brz, Wz, Jw, Kl, Ol, Ak, Czr, Wiś, Sl, Czm, Jrz, Jb, Gr, Orz
liściaste miękkie - Tp, Lp, Os, Wb, Ksz, Lsz
PKN - pozyskane kosztem nabywcy
Cennik Można pobrać tutaj - cennik drewna
Załącznik nr 2 do Decyzji
Nr 2/2024 z dnia 18.01.2024 r.
Regulamin sprzedaży detalicznej drewna oraz produktów niedrzewnych w Nadleśnictwie Olkusz
- Sprzedaż detaliczna drewna i produktów niedrzewnych
- Sprzedaż detaliczna drewna oraz produktów niedrzewnych w Nadleśnictwie Olkusz prowadzona jest na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Sprzedażą detaliczną określa się sprzedaż drewna osobom fizycznym i przedsiębiorcom na podstawie aktualnych cenników cen detalicznych dostępnych na stronie internetowej Nadleśnictwa: www.olkusz.katowice.lasy.gov.pl oraz we wszystkich leśnictwach na tablicach ogłoszeń.
- Drewno będące przedmiotem sprzedaży detalicznej wyrabiane jest zgodnie z wykazem stosowanych w PGL LP norm i warunków technicznych, mających zastosowanie do pomiaru i klasyfikacji surowca drzewnego, które dostępne są pod adresem internetowym: http://drewno.zilp.lasy.gov.pl/drewno/Normy/
- Sprzedaż detaliczna drewna oraz produktów niedrzewnych w Nadleśnictwie Olkusz prowadzona jest przez upoważnionych przez Nadleśniczego pracowników, we wszystkich leśnictwach, w godzinach pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu z leśniczym lub podleśniczym. Wykaz leśnictw wraz z numerami telefonów dostępny jest na stronie internetowej: www.olkusz.katowice.lasy.gov.pl
- Sprzedaż detaliczna drewna oraz produktów niedrzewnych odbywa się za pośrednictwem:
- przelewu na konto bankowe Nadleśnictwa,
- w formie bezgotówkowej (płatność kartą),
- gotówką,
przy użyciu kas rejestrujących (fiskalnych).
- Pracownik dokonujący sprzedaży dla osób fizycznych po przyjęciu gotówki, płatności kartą lub powzięciu informacji o zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Nadleśnictwa, wydaje Nabywcy dokument uprawniający do wywozu drewna – asygnatę (AS) i drukuje paragon fiskalny będący dokumentem sprzedaży.
- W przypadku sprzedaży drewna przedsiębiorcy, dokumentem sprzedaży jest faktura VAT, wystawiana na podstawie asygnaty wypełnionej o dane przedsiębiorcy.
- Faktury wystawiane są wyłącznie w biurze Nadleśnictwa (niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 7 dni od wystawienia asygnaty), po przesłaniu danych z kancelarii leśnictwa drogą teleinformatyczną do biura Nadleśnictwa.
- Oryginał faktury wysyłany jest na adres Nabywcy (istnieje możliwość osobistego odbioru faktury w biurze Nadleśnictwa Olkusz ul. Łukasińskiego 3, 32-300 Olkusz).
- Asygnata stanowi dokument „na okaziciela” i tylko wraz z dowodem zakupu drewna (paragonem fiskalnym lub fakturą) uprawnia do odbioru i wywiezienia z lasu zakupionego drewna.
- Odbiór drewna z lasu przez Nabywców odbywa się we własnym zakresie i na własny koszt, we wszystkich leśnictwach, w dowolnie wybranym terminie (w dniach roboczych), umówionym z miejscowym leśniczym lub podleśniczym w okresie 14 dni od daty zakupu. Wywóz drewna z lasu odbywa się drogami wskazanymi przez wydającego.
- Zakupionego drewna nie wolno Nabywcy wywozić bez uzyskania adnotacji miejscowego leśniczego lub podleśniczego na asygnacie lub fakturze o wydatku drewna. W przypadku konieczności wywozu drewna w kilku partiach każda partia drewna powinna być odnotowana oddzielnie na ww. dokumencie.
- W razie braku możliwości wywozu w wyznaczonym terminie, Nabywca zobowiązany jest uzgodnić nowy termin wywozu.
- Po okresie 14 dni od daty zakupu Nadleśnictwo Olkusz nie odpowiada za zakupiony materiał, a Nabywca nie może rościć do Sprzedawcy pretensji, co do pogorszenia stanu jakościowego, częściowej lub nawet całkowitej kradzieży zakupionego materiału.
- Nabywca może upoważnić na piśmie inną osobę do dokonania zakupu i odbioru drewna lub samego odbioru drewna z lasu w swoim imieniu na podstawie pisemnego upoważnienia, które należy przekazać pracownikowi dokonującemu sprzedaży.
- Nabywca ma prawo do składania pisemnej reklamacji zakupionego drewna w terminie 14 dni od daty jego zakupu, która zostanie rozpatrzona przez Nadleśnictwo Olkusz w terminie do 14 dni od jej złożenia. Reklamacji nie podlega drewno pochodzące z samowyrobu.
- Dopuszcza się pozyskanie i sprzedaż drewna pozyskanego kosztem i staraniem Nabywcy (samowyrób). Przygotowanie drewna pozyskanego samowyrobem może dotyczyć wyłącznie drewna opałowego (S4), żerdzi (S3B), karpiny opałowej (KO) oraz drobnicy gałęziowej (M2). Osoby zainteresowane pozyskaniem drewna samowyrobem przed przystąpieniem do prac, zobowiązane są do podpisania zezwolenia/oświadczenia na samowyrób drewna.
- Zainteresowani samowyrobem zobowiązani są zgłosić się do właściwego leśniczego, na którego terenie chcą wyrabiać drewno. Dopuszczenie tej formy przygotowania drewna, może mieć miejsce tylko i wyłącznie na powierzchniach, na których aktualnie nie są prowadzone żadne prace związane z pozyskaniem i zrywką drewna, z zachowaniem odległości, minimum dwóch wysokości drzewostanu od miejsc, gdzie jest prowadzona ścinka i zrywka drewna.
- Procedura postępowania i zasady rozliczenia sprzedaży detalicznej użytków niedrzewnych prowadzona w leśnictwach i nadleśnictwie jest taka sama jak przy sprzedaży detalicznej drewna.
- Nabywcy detaliczni zobowiązani są do zapoznania się z niniejszym regulaminem sprzedaży. Podpis Nabywcy na asygnacie oznacza przyjęcie warunków zawartych w regulaminie do przestrzegania i realizacji.
- Klauzula Informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych "RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.
Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadleśnictwo OLKUSZ ul. ŁUKASIŃSKIEGO;3, 32-300 OLKUSZ. Może się Pani/Pan z nim skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail olkusz@katowice.lasy.gov.pl, telefonicznie pod numerem 32 643-04-45,32 643-04-46 lub tradycyjną pocztą na adres wskazany powyżej. Inspektorem ochrony danych osobowych Julia Szablowska, kontakt: biuro@personal-data.pl
Cel i podstawy przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane odpowiednio:
1. W celu umożliwienia zakupów;
2. W celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności rachunkowych i podatkowych;
3. W celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami;
4. W celu zapobiegania nadużyciom i oszustwom statystycznym i archiwizacyjnym;
5. W celu wykazania przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych przez okres, w którym jednostki organizacyjne PGL LP Lasy Państwowe, zobowiązane są do zachowania danych lub dokumentów je zawierających dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych i umożliwienia kontroli ich przez organy publiczne,
Dane te są przetwarzane wyłącznie w niezbędnym zakresie, uzasadnionym wyżej opisanym celem przetwarzania.
Podstawy prawne
Podstawami prawnymi przetwarzania danych osobowych przez jednostki organizacyjne PGL Lasy Państwowe są:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem, jeżeli jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
2. art. 6 ust. 1 lit. c RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem, jeżeli jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
Odbiorcy danych
Odbiorcą danych osobowych jest Nadleśnictwo Olkusz. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp nasi podwykonawcy (podmioty przetwarzające), tj. firmy prawnicze, informatyczne oraz księgowe.
Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane od momentu ich pozyskania do czasu wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania przez Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe". Przechowujemy dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z klientami, a także po jej zakończeniu w celach:
1. dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
2. wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności rachunkowych i podatkowych,
3. zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
4. statystycznych i archiwizacyjnych,
Przechowujemy dane osobowe również w celu rozliczalności tj. udowodnienia przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych przez okres, w którym Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" zobowiązane jest do zachowania danych lub dokumentów je zawierających dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych i umożliwienia kontroli ich przez organy publiczne.
Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3. prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
4. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
6. prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, lecz niezbędny do realizacji celu zakupów. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwa realizacja ww. celów.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany.
Dane pochodzące z rejestrów publicznych/przekazane przez Panią/Pana
Jednocześnie informujemy, mając na uwadze art. 13 RODO, że w przypadku gdy przekazał/-a Pan/Pani nam swoje dane, przetwarzamy je z uwagi na to, iż zostały one nam przekazane w zakresie niezbędnym do zawarcia/realizacji wyżej opisanych celów. Przekazane dane mogą zostać uzupełnione o dane pochodzące z publicznych rejestrów, o ile była taka konieczność, tj. odpowiednio z Centralnej Ewidencji i Informacja o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub Krajowego Rejestru Sądowego. Dane te są przetwarzane w celach opisanych na wstępie, o ile posiadają walor danych osobowych, w zakresie niezbędnym, a podyktowanym wyżej opisanymi celami.
Regulamin sprzedaży drewna można pobrać tutaj - Regulamin sprzedaży drewna
Warunki szczegółowe, które mają zastosowanie do cennika:
1. Wskazane ceny drewna określają cenę jednostkową za 1 m3
2. Drewno pozyskane w zakresie i na koszt nabywcy (PKN) to M1, M2, M2 TL, S3b i S4.
3. Do podanych cen netto dolicza się obowiązujący podatek VAT - 23%.
CENNIK CEN DETALICZNYCH
Ceny choinek, stroiszu, karpiny opałowej obowiązujący od 12.12.2022 r.
w Nadleśnictwie Olkusz
Cennik detaliczny choinek brutto |
|||
|
|
Wysokość do |
Cena detaliczna |
1 |
Świerk pospolity |
0,9 |
15,00 |
2 |
Świerk pospolity |
1,5 |
20,00 |
3 |
Świerk pospolity |
2,5 |
30,00 |
4 |
Świerk pospolity |
3,5 |
35,00 |
5 |
Sosna zwyczajna |
0,9 |
20,00 |
6 |
Sosna zwyczajna |
1,5 |
25,00 |
7 |
Sosna zwyczajna |
2,5 |
40,00 |
8 |
Sosna zwyczajna |
3,5 |
45,00 |
Stroisz So.Św - 150zł/mp netto
Stroisz Jd – 250zł/mp netto
Karpina opałowa – 25zł/m3 netto, cena brutto wynosi 27 zł/m3
Załącznik nr 1 do Decyzji nr 3/2023 z dnia 16.01.2023 r. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Do powyższych cen będzie doliczony podatek VAT w wysokości 8 % |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Olkusz dnia 16.05.2023r. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Załącznik nr 2 do Decyzji nr 3/2023 z dnia 16.01.2023 r. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Olkusz dnia 16.05.2023 r. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cennik sadzonek można pobrać pobierz
Asset Publisher
Zaproszenie do złożenia oferty na sprzatanie biura
Zaproszenie do złożenia oferty na sprzatanie biura
Olkusz, 5.12.2024 r.
Zapytanie o cenę
(Zaproszenie do złożenia oferty)
Nadleśnictwo Olkusz informuje, że do zamówienia będącego przedmiotem niniejszego zapytania o cenę nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.11 września 2019 (tekst jednolity Dz. U. 2024. poz.1320), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) tej ustawy. Wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł.
1. Zamawiający:
PGL LP Nadleśnictwo Olkusz
32-300 Olkusz ul. Ponikowska 32
2. Przedmiot zamówienia:
Sprzątanie biura Nadleśnictwa Olkusz
- Kod CPV 74750000-1 - Usługi sprzątania biur
- rozmiar zadania – powierzchnia biura - 2 kondygnacje o łącznej powierzchni 963 m2
- zakres sprzątania:
- odkurzanie, mycie i konserwacja podłóg – powierzchnia wykładzin – 472 m2, płytek – 420 m2, linoleum – 55 m2, pozostałe 16 m2.
- czyszczenie mebli łącznie z ich konserwacją,
- czyszczenie telefonów – 21 szt.,
- mycie okien (przynajmniej raz na kwartał) – 54 szt. o łącznej pow. 310 m2,
- codzienne mycie luster, umywalek, baterii, muszli klozetowych i pisuarów w łazienkach – 8 łazienek
- utrzymanie w czystości aneksu kuchennego, tablic informacyjnych, parapetów okiennych i tapicerki meblowej,
- sprzątanie pomieszczeń używanych okresowo tj. kancelaria tajna, serwerownia i archiwum nie częściej niż raz na kwartał, obowiązkowo pod nadzorem osoby odpowiedzialnej,
- sprzątanie Sali konferencyjnej w zależności od potrzeb, nie częściej niż 4 razy w miesiącu.
- codzienne czyszczenie i konserwacja ekspresów do kawy oraz czajników
- pranie raz na pół roku wykładzin,
- utrzymanie w czystości szklanych drzwi – 34 szt.
- opróżnianie, mycie koszy na śmieci, codzienna wymiana worków na śmieci,
- odkurzanie i czyszczenie gaśnic, grzejników, obrazów i innych elementów na ścianach,
- odkurzanie, czyszczenie i mycie eksponatów i gablot,
- uzupełnienie na bieżąco środków czystości w toaletach (mydło w płynie, środki zapachowe, ręczniki jednorazowe, papier toaletowy, płyn do WC),
- uzupełnianie na bieżąco środków czystości w aneksie kuchennym.
- do wykonania w/w usług Nadleśnictwo zastrzega sobie stosowanie przez Wykonawcę następujących środków czystości:
- do mycia kuchenek elektrycznych, zlewozmywaków stosować – środek nie powodujący zarysowań,
- mycie mebli kuchennych – nie stosować środków powodujących zmatowienie powierzchni lub ich zarysowanie,
- podłogi i ściany z powierzchnią ceramiczną – należy stosować środki, które nie powodują zarysowań i matowienia powierzchni.
• w razie jakichkolwiek uwag co do stosowanych przez Wykonawcę środków czystości Nadleśnictwo ma prawo do żądania wymiany środków czyszczących na mniej agresywne
- usługi objęte niniejszym zakresem Wykonawca wykona przy użyciu własnych narzędzi (sprzętu), środków utrzymania czystości, środków toaletowych i higieny osobistej.
- zamawiający zapewnia schowek na sprzęt i środki higieny
3. Termin realizacji zamówienia
od 1 stycznia do 31 grudnia 2025 r.
4. Wymagania jakie powinni spełnić wykonawcy
Oferenci muszą wykazać się następującymi dokumentami:
a) Zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej – poświadczone nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania oferty
b) Zaświadczenie o nadaniu numeru identyfikacyjnego REGON
c) Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą składania oferty
d) Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą składania oferty.
e) przynajmniej jedne referencje poświadczające sprzątanie biur o powierzchni powyżej 500 m2 w ostatnich 3 latach.
f) polisa ubezpieczenia OC działalności przedsiębiorstwa o kodzie PKD 81.21.Z na minimalną kwotę 50 000 zł
5. Kryteria wyboru ofert
Najniższa cena
6. Miejsce i sposób uzyskania dodatkowej informacji lub szczegółowej dokumentacji:
Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Nadleśnictwa Olkusz lub pod nr telefonu 32 643 04 45 wysyłając zapytania na adres olkusz@katowice.lasy.gov.pl do dnia 19.12.2024 r.
osobą upoważnioną do kontaktu jest Piotr Komuński- sekretarz
7. Sposób przygotowania oferty:
oferta winna zawierać:
- nazwę, nazwisko (firma) oraz adres oferenta i adres mailowy
- wymagane zaświadczenia i referencje
- oferowaną cenę netto
8. Ofertę w formie papierowej można przesłać na adres:
Nadleśnictwo Olkusz,
ul. Ponikowska 32, 32-300 Olkusz
w terminie do dnia 23 grudnia 2024 roku do godz. 10:00 z adnotacją na kopercie „Postępowanie na sprzątanie biura – nie otwierać przed 23.12.2024 r. do godz. 10:00”
lub w formie elektronicznej na adres olkusz@katowice.lasy.gov.pl W wiadomości formularz oferty należy przesłać jako osobny plik - spakowany i zaszyfrowany załącznik. Hasło do odszyfrowania załącznika – oferty należy przesłać osobnym mailem w dniu 23.12.2024 r. między godz. 945 a 1000 lub SMS na nr 728478833 z zaznaczeniem nazwy nadawcy
9. Otwarcie ofert nastąpi 23 grudnia 2024 o godz. 11:00 w biurze Nadleśnictwa. Nadesłane oferty zostaną rozpatrzone do dnia 27.12.2024 r. Wszyscy oferenci, którzy złożą pisemne oferty zostaną powiadomieni mailowo o wyniku postępowania.
10. Podpisanie umowy nastąpi do dnia 31.12.2024 r.
11. Zgodnie z informacją zamieszczoną na wstępie, do zamówienia będącego przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Wobec powyższego Nadleśnictwo Olkusz informuje, że zastrzega sobie prawo wyboru oferty bez prawa protestów i odwołań ze strony oferentów, a także prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyn
Mateusz Łapaj
Nadleśniczy Nadleśnictwa Olkusz
Załączniki
- Załącznik nr 1 – Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu
- Załącznik nr 2 – Wzór umowy